Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Χρωστάω στην εφορία όπως όλοι οι Ελληνες και θα πληρώσω σιγά σιγά


Στη σύλληψη του εκδότη και ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού ALTER, Γιώργου Κουρή, προχώρησε εκ νέου η αστυνομία την Τρίτη.

Σε βάρος του εκδότη εκρεμμούν εντάλματα σύλληψης για χρέη προς την εφορία, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες φθάνουν τα 2.000.000 ευρώ.

Ο Γιώργος Κουρής σχολίασε με δήλωσή του τη σημερινή σύλληψη τονίζοντας ότι χρωστάει στην Εφορία όπως όλοι οι Ελληνες και θα τα πληρώσει σιγά σιγά.

Αναλυτικά η δήλωση του Γιώργου Κουρή:

«Οποιος αντιστέκεται στην τρόικα, συλλαμβάνεται.

Δεν έχω αγγίξει ποτέ ούτε μία δραχμή από το Δημόσιο χρήμα.

Δεν πήρα ποτέ μου ούτε εργολαβίες, ούτε προμήθειες του Δημοσίου.

Δεν έχω πάρει, ούτε δώσει καμία μίζα.

Δεν βρίσκομαι σε καμία λίστα, αυτή της Λαγκάρντ ή διαφορετική.

Δεν είχα και δεν έχω κανέναν λογαριασμό με χρήματα στο εξωτερικό.

Οτι έχω κάνει, το έχω καταφέρει με πολλή δουλειά και πολύ κόπο, όπως όλοι οι Ελληνες.

Χρωστάω στην εφορία, όπως πάρα πολλοί Ελληνες και σιγά σιγά θα τα πληρώσω.

Ξέρω ότι το Kontra Channel και η Kontra News ενοχλούν.

Αλλά θα συνεχίσουμε, δεν καταλαβαίνουμε τίποτα...»


Share

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου