Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Είμαι τρελός;Όλη μέρα σκεφτόμουν αν έχω κανένα Αντώνη;

Έναν Αντώνη έχουμε όλον και όλον και ξέχασα να τον πολυχρονίσω;Πολύχρονος Αντώνη!Ότι επιθυμείς!Και του χρόνου πρωθυπουργός και πάλι--έλα πλάκα κάνω--όχι δεν είναι πλάκα ότι του χρόνου θα έχουμε εκλογές,το άλλο εννοούσα ως πλάκα.
Πολύχρονος και πάλι και να σε χαίρονται οι δικοί σου όπως επιθυμούν--όχι σαν εμάς--που ακόμα να σε χαρούμε όπως επιθυμούσαμε.

Περασμένα ξεχασμένα αυτά!

Στις γιορτές πρέπει να γλεντάμε και να τα ξεχνάμε όλα και τα στραβά και τα ανάποδα.Μακάρι να χρειαζόταν να ξεχάσουμε και τα καλά αλλά ακόμα τα περιμένουμε δεν τα είδαμε τα καλά ακόμα.

Δεν πειράζει όμως.

Να είσαι σίγουρος όμως πως θα έρθουν--είμαστε και εμείς σίγουροι ότι θα έρθουν τα καλά και τα καλύτερα.

Απλά μέχρι τότε θα κάνεις και εσύ κουράγιο μαζί μας.

Και ξανά πολύχρονος.

Υ.Γ.Να το κλείσω το ρημάδι το μπλόγκ αν μου ξεφεύγουν τέτοια σημαντικά γεγονότα.
Υ.Γ.2.Θα το κλείσω το ρημάδι ούτως η άλλως κάποια στιγμή που ίσως δεν θα έχω να πληρώσω το ίντερνετ ή το ρεύμα.

Υ.Γ.3.Είναι γαϊδουριά να μην πω και στον αγαπημένο μου συνεργάτη ξανά και ξανά πολύχρονος και από εδώ--του χρωστάω και το όνομα Ναύαρχος βλέπετε αυτός με βάπτισε--Πολύχρονος Αντώνη και από εδώ να είσαι υγιείς και αγαπητός παντού,να είσαι το Ρόδο που όλοι θέλουν να ποτίσουν,να θαυμάσουν και να μυρίσουν,και ας τα ξανάπαμε και το πρωί.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου